OVER ONS  
 

Hans van Breugel is van oorsprong natuurkundige en gepromoveerd in de geneeskunde. Na zijn universitaire periode, waar hij werkzaam was bij onderzoeksafdelingen van verschillende academische ziekenhuizen, heeft hij zich in het bedrijfsleven vooral gericht op de aansturing van productontwikkeling en het leiden van organisatieveranderingen. Zijn stijl kenmerkt zich door duidelijkheid en transparantie en is vooral gericht op het effectief benutten van individuele behoeften en expertises. Hij is in staat om voor professionals heldere kaders aan te brengen, de benodigde randvoorwaarden te creeren, en daarbinnen richting te geven op basis van gemeenschappelijke doelen.

Referenties
KNMP, Den Haag
(Branche- en beroepsorganisatie van apothekers) (2006-2009)
Vormgeven en begeleiden van een professionaliseringsproces met aandacht voor samenwerking, resultaatgerichtheid en externe oriëntatie.
VWBintermedical, Nijmegen (Marktonderzoekbureau voor de farmaceutische industrie en de gezondheidszorg) (2004-2006)
Operationeel aansturen van de kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksafdelingen, dataprocessing en R&D, en het callcentre
Intomart GfK, Hilversum (Full-service marktonderzoekbureau) (1996-2004)
Ontwikkelen van nieuwe onderzoeksproducten voor marketing- en beleidsonderzoek en het introduceren van kennismanagement