Hans van Breugel is van
oorsprong natuurkundige en gepromoveerd in de geneeskunde.
Na zijn universitaire periode, waar hij werkzaam was bij onderzoeksafdelingen
van verschillende academische ziekenhuizen, heeft hij zich
in het bedrijfsleven vooral gericht op de aansturing van productontwikkeling
en het leiden van organisatieveranderingen. Zijn stijl kenmerkt
zich door duidelijkheid en transparantie en is vooral gericht
op het effectief benutten van individuele behoeften en expertises.
Hij is in staat om voor professionals heldere kaders aan te
brengen, de benodigde randvoorwaarden te creeren, en daarbinnen
richting te geven op basis van gemeenschappelijke doelen.
Referenties
KNMP, Den Haag (Branche- en beroepsorganisatie van
apothekers) (2006-2009)
Vormgeven en begeleiden van een professionaliseringsproces
met aandacht voor samenwerking, resultaatgerichtheid en externe
oriëntatie.
VWBintermedical, Nijmegen (Marktonderzoekbureau
voor de farmaceutische industrie en de gezondheidszorg) (2004-2006)
Operationeel aansturen van de kwalitatieve en kwantitatieve
onderzoeksafdelingen, dataprocessing en R&D, en het callcentre
Intomart GfK, Hilversum (Full-service marktonderzoekbureau)
(1996-2004)
Ontwikkelen van nieuwe onderzoeksproducten voor marketing-
en beleidsonderzoek en het introduceren van kennismanagement
|